Den nakna sanningen..



Nu är Bettan klippt för första gången i sitt liv, tror jag...??

Den duktiga hästfrissan heter→ Gunnel Engström ←.... Hon gjorde ett toppen jobb, nu har vi bara lite fin justeringar  kvar att göra på henne.
Jag valde en sk Jaktklippning på henne, men vet inte om jag ska raka hela henne ?? Vi rider ju ganska mycket nu...
I morgon blir det en tur med Gunnel.

Nu på kvällen trotsade vi vädret, Jag & Bettan, Mamma & Tess... Det var inte så skönt, dugg regn och kallt...


Tack ännu en gång Gunnel för klippningen, jag blev Super nöjd.... !!!!











kameran hade något konstig på linsen som gjorde att det blev prickar på bilden, men visst mblev hon snygg ??















Vår kvällstur idag , barbacka i regnet.....







Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så fin hon blev ! Jag älskar att klippa men mina går ute för mkt för att kunna göra det, dessutom är dom riktiga frysekyllingar ! Kuwaiten är 153 hög, gammelpolsk stam med en slinga ryskt. Hans avkommor har en tendens att bli kanonbra hophästar bl.a. Maila gärna så får du mitt nr om du vill veta mer.

Allt gott, Anna

2008-10-28 @ 12:01:49
URL: http://xahxa.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Ivarsson

FRIDENS!

Fläckarna på bilderna är nog bara lite damm, inte på linsen utan i luften, som också kom med på bilderna.



Ha det gott!

Elisabeth

2008-12-21 @ 02:25:00
URL: http://www.olandsaraber.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback