Om man skulle...

Sitter och funderar på om jag ska ta och anmäla Kira till in. officiell utställning i Laholm den 12 Mars... Jag Jag är lite sugen på det faktiskt. Hon är inte utställd sen Sofiero förra året.
Jag har dessutom byt foder igen, Nu äter dom Nordic färskfoder och älskar det. Kira har tagit sig bra i vikt och ser riktigt fin ut. Nu när snön är borta har man kunnat cykla med dom lite och börjat springa med dom. Nu ska dom komma i form till LC och WR. Men jag önskar att dom slutar löpa nu!!! Jag är så trött på att hålla på med dessa trosor på dom och att det droppar överallt så fort dom lyckas ta av dom.. Men det är bara en vecka kvar nu ca.. Skönt..!!!

I helgen hade jag dessutom lite otur med Prince, han hade en släng kolik. Som tur var jag där uppe. Så det var bara att trycka i honom A-fil,( som han för övrigt tyckte var gott och drack självmant) Och gå med honom i ca 1 timme. Ringde även till djursjukhuset och rådfrågade. Men jag bedömmde att hans allmäntillstånd var så bra och ingen feber att vi skulle klara det hemma. Men dom var beredda på att vi skulle komma om det blev värre.. Men det blev det inte... Och nu mår han helt prima igen.. Min lilla skatt.. Men det var lite positivt att han blev dålig. Det blåste ganska mycket och han var tvungen att ha täcke på sig när vi gick för jag ville inte att han skulle frysa och det fladdrade i vinden ganska rejält. Tror ni kille bryr sig?? Inte en chans.. Han är så jäkla stabil, och jag blir lika överraskad varje dag av honom.. Han är verkligen en riktigt dröm, min dröm..

Nu till jobb sen brottning i kväll.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback