Tre..

Det är konstigt hur hundar kan inge en så mycket trygghet och hur dom kan få en till att må så himmla bra.. Igår betsämmde jag mig för att sova i lägenheten men kände ett visst obehag.. Massa minnen och det faktum att jag är jätte mörkrädd och jag äger ju inga vakthundar precis.. :) Därför tog jag med mej Viggen bort igår så han fick också sova hos mej.. Och helt plötsligt så kände jag mej helt trygg av att veta att han ligger nedanför min säng ( Ja, han fick faktiskt inte ligga i sängen med den pälsen.. där går min gräns, det får han inte hemma heller..;P)

Sen mina andra två monster ger en känska av närhet, att få käna sig behövd och får närhet av.. Tig mitt täcke och bäddade ner mej och hundarna i soffan, som jag är VÄLDIGT nöjd med och kollade en bra film.. Nu ska det bara inhandlas ett sourroundljud med sen så..

Nu bär det strax av till jobb sen brottning i kväll... kroppen känns helt ok trots två löprrundor igår..



Kelly och jag mös i soffan igår..



Carro mös med Flisa



Så avslutar vi med Molly.. Det är så mysigt nu när hästarna börjat komma in på natten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback