Träning och trött..

Samma skit väder att vakna till i dag, kanske t.o.m lite värre.. Hundarna tittade ut från trappen och vände illa kvickt in i sängen igen. Önskar jag kunde gjort det samma.. :) I natt har jag haft Kira som ett plåster på kroppen. Hon har legat på min mage hela natten och knorrat.. Trots att det är trångt är det ändå mysigt.. Tur man har någon att mysa med..

Förmiddagen gick ganska snabbt, gick en långarunda med hundarna mellan skurarna, jätte skönt för jag var så seg i kroppen efter gårdagen träning... Och det blev inte bättre efter träningen i dag.. Massa matcher men kul träning ändå.. Jag är ju inte så glad för at köra teknik eftersom jag inte ska tävla utan bara tränar för att komma i form.. Så det käns faktisk ganska bra med både brottning, löpning, promenader och ändrat i kosten lite..

Nu ska jag slänga mej i en dusch mamma får köra till stallet för Barbor ska komma och vaccinera hästarna nu..:) Sen ska jag kolla tv och mysa med hundarna.. Och Nina kommer hem i morgon.. :) Fixa till hennes hår..

"...I dag kastar vi oss ut, sen får vi se var vi landar.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback