Som hund och katt..








Jag har haft lite problem med Kira och katterna sen vi flyttade tillbaka till lägenheten. Hon har bitit efter dom och varit ganska elak. Chilli är då en väldigt godtrogen katt och lite korkade så han har börjat hoppa upp och lägga sig tätt intill Kira när vi ligger i soffan.. Och det ser så sött ut, sen brukar han tvätta henne i öronen också.. Han är noh världens goaste lilla katt..



såhär ser det numera ut hoss oss på kvällana, djuren har nästan hela soffan och jag får ligga i andra hörnan med mitt täcke... :) Men det är mysigt. Igår såg vi en ganska bra fil, Wedding date, jag hade sett den men den var ganska rolig så jag såg hela i alla fall.. Mamma och jag gick långrunda innan filmen så hundarna blev ordentligt rastade.

Nu kommer snart syrran och ska ha flätor i håret innan skolfotot, sen ska jag snabbt till stalle, mocka och handla på City gross och sen kommer KAROLINA:. :) Så jag ska se om jag kan baka en äpplepaj så vi kan fick lite... Ska bli såååå mysigt, förhoppningsvis kan vi gå en runda också för sen ska jag träna brottning i kväll så hundarna behöver gå nu på förmiddagen.
Det är kul att se eller kul och kul men ja, eftersom jag går så mycket med dom så blir dom helt rastlösa om dom inte får två långrundor om dagen.. Lite små jobbigt att man vant dom vid det men samtidigt är det skönt för man kommer ut mycket och det är inte fel.. Men det är ganska stressigt när man jobbar till 18 och sn har träning kl 19 inne i Helsingborg och är inte hemma förrens kl 21 tre dagar i veckan.. Men det är skönt att man har att göra.. Freag hoppas jag blir roligt, ska till husvagnene för det är sista helgen sen tar alla hem sina vagnar, jag har inte varit där uppe så mycket nu för det är så mycket minnen där och man tänker hela tiden på allt man gjort där och hur kul man hade, men jag har kommit över det nu. Jag har lika kul där ändå och nu tar jag förhoppninsgvis med en gäst dit på fredag.. :) Så det ska bli jätte kul, gå en långarunda i skogen med hundarna och sen äta lite sen får vi väl se vad resten av kvällen bjuder på.. Men det ser jag fram emot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback