".. Respect yourself in hard times..."

Igår blev det mycket jobb på kvällen.. Men det var faktiskt ganska kul.. Tur hundarna hade fått sin runda på förmiddagen. När jobbet var klart stack jag och en kompis ut på en skön joggingrunda, lite kort tyckte jag men man får anpassa så kompisen orkade.. Haha..  Men det var ganska lagom med tanke på att jag har träning i dag med på brottningen och har precis gått 1 timme med hundarna.. Nu blir det in i en dusch sen iväg till jobb..
Känns riktigt bra i dag faktiskt..
Fick nummerlappen till Laröd.. 88 whippar anmälda, ska bli jätte kul.. En hel helg med bara hundar.. :)

Lite bilder som Pamela tog på träningen, jag brukar inte ta in bilder på mig själv för jag tycker aldrig att jag blir bra på dom, Haha.. Men i dag blir ett undantag..

Oj glömde nästan, fick en väldigt bra kommentar på förra inlägget, sånt som gör att man kämpar lite till.. :)






Jag och Frida.. Haha..



Lite suddiga, men detta var när vi gjorde massa parövningar..










Ha en bra dag.. !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback