Mys mys..

Idag kom VÄRLDENS bästa Karolina så i dag har jag ätit frukost.. INte helt fel med nya bullar och väldigt trevligt sällskap... Efter det blev det en promenad med hundarna och se åt vi äpplepajen som faktiskt blev väldigt god, känner mig dock lite onyttig men det är snart träning så jag unnade mig det.. ;P
Har även stor städat hela lägenheten och det kändes toppen, allt gammalt ska bara bort nu..

Hundarna kan man också säga har haft en väldigt bra dag.. Dom bara älskar att ligga i solen när den skiner in genom ett fönster, problemet i dag var att bara en del av soffan var belyst av solen, vad gör två små whippar då??



Man tränger ihop sig såklart..!!



Kira ser inte ut till att ligga så skönt..



Nöff Nöff...


Jag har en väldigt tur, så jag måset bara passa på att berömma lite..
Pia, Världens bästa chef, och extra mamma.. Man kan alltid bolla ideér med dig. Får alltid ärliga svar och du lyssnar alltid.. Ibland behöver jag ändra mitt sätt att se på saker och se det från en annan vinkel, tolka saker annorlunda och det får du mej oftast till.. Så tack för att du bara finns och har stått ut med mej och mitt ältande..:)

Nina, Räddaren i nöden, som alltid finns där när man behöver prata, hjälper och puschar mej att inte ge upp och nöja med mindre än det bästa.. :) Och som är bäst att gå ut och festa med.. :) En av dom bästa vänner man kan ha som har ställt upp massor.. Med dej har man inte en tråkig sekund..

Mamma,pappa, Timmi, Ni är min familj, ni måste stå ut med mej och alla för er kanske konstiga beslut jag tar och ni stöttar mej oftast i allt. Timmi som alltid finns där fast han ska verka tuff så vet jag att han går genom eld för mig.. Pappa som tar ner en på jorden och som alltid hjälper till vad det än gäller. Även om han inte alltid kan det så försöker han för min skulle.. Mamma som drar upp mig när jag ibland trillar, får mej att resa mig upp igen, starkare än innan. Finns alltid där att prata med.. Men vi har ibland inte alltid samma sätt att se på saker men jag tvekar aldrig att be om råd. Du kan vara brutalt ärlig och det behöver jag höra ibland.
Ni är den bästa familjen man kan ha :)
Och ni passar alltid mina små råttor om det skulle behövas

Karolina, En av få som känner mig utan och innan. Som vet hur jag reagerar i nästan alla situvationer och hjälper mig att ibland reagera annorlunda, Får mig ALLTID på strålande humör.. Och som i dag fick mig att inse ännu en sak som fick mej att må ännu bättre, ".. Ett andrahandsval är vad det är, kul ju.." Hoppas att flytten ska göra att vi kan umgås ännu mer igen.. Loppan.. :)

Farmor, Finns bara en som henne som alltid är lika god och kommer och hälsar på.. Finns alltid där för mej..:) Bästa farmor man kan ha.

Pamela, bara för att du är så knäpp, galen och helt underbar... :)

Ni gör att allt blir såååå mycket lättare... I de svåraste situvationer ser man villka som verkligen finns där och jag kan vara lycklig som har ett så stort skyddsnät som ni som hjälper en att bara gå framåt och se framåt.. Allt blir bara lättare, och det kan bara bli bättre.. Jag nöjer mig inte med att ha det bra, jag ska ha det jättebra, jag ska bli tagen med storm om jag ska satsa på något igen.. Och någon som kan ge tillbaka.. Någon som ser mig och som är berdde att ta tiden att lära känna mig..
Jag säger som Shrek till åsnan, Jag är som en lök, jag är uppbyggd av skal. Man måste bara ta sig igenom dom..:)

Nu promenad med hundarna och sen träning, idag flyger vi, allt är perfekt.. !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback