Morgon pigg..

Igår kväll var jag som sagt ute och gick med Pia, Tilda och Lina.. Vi var ganska länge, kom hem vid 19,30 och då kändes det ganska lagom att slänga sej på soffan och kolla film.. Gick sen och la mej vid 22,00, Häftig lördag kväll va?? :) Nää men jag behövde ta igen sömn och bara få vila så jag somnade direkt men vaknade dock 6,30.. Kan bli trött på sig själv då.. Hundarna tittade lite slött på mej och kröp ner under täcket igen.. Eftersom jag inte kunde somna om körde jag upp till stallet, släppte ut hästarna och mockade.. Sen hem och gjorde ett tappert försök till att äta frukost men det slutade med att Kelly fick den.. :) SEn ut på 45 min promenad med hundarna, hade tänkt springa men kände mej lite förkyld och snorig i dag så nu laddar jag med C-vitaminer..
Hundarna ska faktiskt få ett bad idag, var ett tag sedan nu..



Såhär kul tycker Kelly det är att bada.. Jag har varit lite anti badkaret men när man ska duscha hundarna är det kanon...



Så nu ska jag faktiskt slänga mej på soffan ett tag och slö kolla lite tv, får se om Johan dyker upp i dag.. Ska även se om jag hinner rida Bettan en runda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback