Lördag..

Var i stan en snabb runda med brossan igår kväll och åt lite och tog en cider.. åkte hem redan vid 23 tiden. Trevligt men jag var så jäkla trött, förra natten var ju inte så kul..
Det åskade ju när jag sen skulle lägga mej, varken jag eller hundarna är direkt rädda för det men visst saknade jag Johan lite extra :( , vet ingen som älskar oväder som honom..  Men vi somnade ändå och sov till 06,15 sen vaknade jag hastigt igen.. Dock inte hundarna som inte så förtjusta i mina nya sov vanor eller snarare brist på sömn. Jag vet att tid gör att man glömmer, läker alla sår, men jag vill ha en chans... och jag kan äntligen erkänna, mitt fel. Jag hade också fel..

Just nu måste jag bara säga att jag älskar Rasmus Seebach.. Engel och lidt i fem är dom bästa låtarna som spelas just nu.. Så himmla fina texter och jag som knappt fattar danska men jag har lyssnat på dom några gånger..

Idag är faktiskt en väldigt kul dag.. Jag ska upp till stallet och släppa ut mina små hästar och sen ska jag köra till Perstorp, jepp ni läste rätt.. Jag ska ta en fika och en promenad med en gammal kompis som jag tappat kontakten med några år.. Maria på torpet.. Haha.. Det ska bli riktigt kul, sen om tiden räcker till ska jag köra inom en sväng till Oderljunga och träffa Linus en runda, det var inte igår.. Sen vidare till Röstånga och hälsa på mamma och pappa en runda, kanske äta om man har tur.. :) Så nu ha jag lite bråttom, ska hinna mocka också.. ;P



Lilla Lina, fladdermusen var så söt igår på jobb i sin rosa filt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback