".. I wanna wake up with you..."

Träning igår, gick ganska bra det var kul i alla fall..
Joggringrunda nu på morgonen med hundarna, blås väder men skönt i alla fall..
Åkte tåg(!), ja ni läste rätt in till stan och fixade lite sen handling med mamma..
Brottning ikväll, hoppas jag kan lura Pamela på ett kast igen.. :)


Kiras klo har växt ut jätte bra och hon haltar inte längre så det bådar gott inför helgen.. Lite synd att jag missar träningslägret, men ska se om jag inte kan få någon annan till att visa Kira på söndagen så kanske jag kan vara med på det passet, men vi får se.. Jag har ju sett fram emot utställningen ett tag nu... Jag får väl kolla av läget..

Nu blir det jobb.. ska försöka bli klar snabbt i dag så jag hinner kolla på Carolines träning lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback