Fredag morgon..

Kom hem ganska sent efter träningen igår, stack direkt hem till en kompis efter och pratade lite..
Så när mamma kom och väckte mig 06,50 var jag medvetslös, tur det är Fredag.. Hundarna verkar vara lika trötta som jag.. Sitter och funderar på vad jag ska hitta på ikväll, jag kan ju inte gå ut eftersom jag ska på utställning i morgon och behöver då gå upp ganska tidigt. Jag ska dock packa det mesta i dag så det är klart. Kanske att Johan ville följa med och titta på Kira, perfekt med bärhjälp.. Så det lutar nog åt filmmys i kväll, jag och Kira.. Mamma och pappa åker som vanligt till Röstånga och tar med Kelly... Det är nog det enda negativa med att bo själv att behöva sitta ensamm vissa kvällar, man kan ju inte träffa kompisar varje dag, och i bland är det skönt att vara själv... Knepigt, tur jag har hundarna att gosa med..



Carro och Loke, kollar Tv nu en stund innan skolan..



Kira förflyttade sig från min säng till sin egen.. Hon tyckte också det var lite i tidigaste laget..



Kelly la sig i sin säng.. Som synes är vi alla väldigt morgontrötta här i dag på morgonen, jag har dessutom träningsvärk i rygg och axlar.. Skönt.. Haha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback