"..Don´t try, I wanna be on my own.."

Igår kväll var det dags för brottningsträning igen. Körde 1 timme och 30 minuter bara fys.. Parövningar på olika tider och olika repetioner. Orkade nästan hela, kände riktigt bra faktiskt... Sån träning är faktiskt jätte rolig och man känner sig så nöjd när man sen kommer hem. Det märks att all min löpning börjar ge resultat så det är kul. Får bli en liten runda i dag med för att mjuka upp kroppen liten.
Igår började jag veckan med lite massage också, att inte alla unnar sig det...Bland det bästa som finns..:)
Passade även på att sola, inte heller helt fel..




Tog mej en promenad med hundarna nu på morgonen, Takida i öronen och promenerade i raskt tempo 1 timme.. Så skönt att börja dagen..



Kelly och Kira fick också följa med, alltid lättare om man har sällskap..




Nu ska jag bara få i mig lite frukost sen blir det en tur på Bettan innan jobb. Efter jobb blir det till att fixa till lite kompisar sen förhoppningsvis en löprunda med sällskap.. :)




Kommentarer
Postat av: Ante

Bra tränat igår. Ja det märks att du kört extra, du körde bättre än de flesta andra igår.

Du vet att du alltid är välkommen att köra med gymnasiet när vi tränar. Där har vi fler tjejer i din vikt.



Mvh: Ante

2010-09-07 @ 12:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback