Danmarkstur

Lördagen började med att jag vaknade 06,45 inte så jäkla kul.. Men jag kände mig ganska pigg så det var bara att gå upp. Stack till stallet och fixa frukosten sen gick jag långrunda med Kira. Jätte mysigt väder. Sen frågade Timmi och Lina om jag ville med till Danmark. Det var typ evigheter sedan jag var där så jag hängde på. Åt lite korv på båten, shoppade lite kläder och en ny body butter.. Cocusdoft Mmm..
Köpte med goda wienerbröd hem och körde upp till farmor och farfar och fikade sedan vidare till Röstånga. Kul att träffa Henke och Mari igen.. Vid femtiden tog jag med Kelly och Kira och körde hem...
Gick en runda till med dom och upp till stallet en runda och fixade lite med Bettan..



Timmer käkar korv på båten..

Nu ska jag ta en riktigt långpromenad med hundarna sen ska jag bort till lägenheten och tömma lite med Johan och sen ridning med mamma och carro i eftermiddag och sen blir det förhoppningsvis kolla lite film i kväll.. Vill så gärna se den nya med angelina jolie, Salt.. Så det får nog bli den i kväll sen börjar jobb igen i morgon.. Allt flyter på, och det är faktiskt skönt..

Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback