Världens bästa Karolina.. :)

Det är få vänner man kan säga precis rakt ut vad man tycker, som man kan få helt ärliga svar tillbaka och även om man inte träffast på ett tag känns det som om det var igår. Även om man inte hörs varje dag så vet man att dom alltid finns där. Och det är skönt med en vän som kan glädjas med sina vänner när dom lyckas... Du är bäst Karolina.. :) Haha..
Vi har haft en toppen förmiddag med 1 timme och 30 minuters power walk med hundarna och vädret kan man knappats klaga på. Helt perfelt och både vi och hundarna njöt i fulla drag. Jag hade ju då inte med kameran i dag så inga bilder.. :(
fixade stallet i morse med Laban till hjälp, de andra två små frusna råttorna tog en sovmorgon i dag, vissa har det bra..
Nu ska jag iväg på jobb sen är det träning i kväll.. :) Har dock riktgit mycket träningsvärk sedan träningen i måndags, körde lite med vikter och stänger och det känns i mina axlar och bröst. Kan knappt ta på mej en tröja ju..

Ha en bra dag, min kan inte bli bättre än vad den redan är.. Så tack Lina för att du förgyllt min dag.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback