".. Slösa inte bort en minut, fatta alltid snabba beslut.."

Jag har aldrig gillat musikaler direkt, men jag måste bara säga så duktig Helen Sjöholm är.
Två av henns låtar är ju bara helt grymma..
Du måste finnas och lämna inga dörrar på glänt..

"... Se dej inte om när du går ta den lilla njutning du får, lämna inga dörrar på glänt. Vill du ha en chans ta den fort, ångra aldrig något du gjort... Börja inte tro nån om gott, tvivla jämt på löften du fått.. alla bara spelar sitt spel, den som följer regler gör fel..."
Brukade spela den låten så mycket i bilen, undrar vart jag lagt den skivan.. Hmm..

Det är så olika hur man lyssnar på musik. Jag lyssnar mest på texten om den tilltalar mig... Det enda jag inte kan lyssna på är Jazz, blues och country. Det är ingen hit alltså...

Jaja,det var ju inget huninlägg direkt detta, men i alla fall.. :)
Nu ska jag kissa som innan det bär av till jobb, träningen med Tess gick super i dag. Hoppas min egen träning går lika bra i kväll. Om jag bara kunde hitta motivationen igen, jag hade den, men tappade den.. Haha.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback