Ridtur och chocklad..

Det har som sagt blivit mycket träning på sistone och jag känner att både hundarna och hästarna har kommit lite i andra hand denna veckan. Så därför bestämmde jag och Pamel att vi skulle ta en tur nu på morgonen. och vi hade sån tur med vädret.. Nu börjar det mula nu men jag tänkte ta med hundarna och kasta lte boll innan jobb. Sen efter jobb är det seriematch i dag så jag ska in till IH och titta på... sen lägga mig tidigt..
Är nere i vikten, nu ska jag man bara hålla den till i morgon kväll. Fast jag ska inte gnälla, 0,5 kg Haha.. men jag kan ju inte äta chocklad och jag är sååå sugen just nu. cocktail tomaterna som jag trycker i mig just nu smakar inte alls så gott.. haha.. 
Just ja, mina brottarskor gick helt sönder igår på träningen. Jag har beställt nya men dom har inte kommit. Så jag fick ringa ut till Ekeby i dag så dom skulle försöka express beställa dom till i morgon. Annars hade han andra hemma men det är inte dom jag vill, men jag får ta som annars. Jag måste ju ha skor till på Lördag.. Så typiskt...

Nää nu ska jag ut med hundarna.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback