Misslyckad invägning... :)

I Onsdags efter träningen bestämde jag mig för att sluta hålla igen och gå i 67 kg klassen på tävlingen i dag, visserligen behövde jag knappt hålla igen jag ligger runt 63 kg i normala fall. Har ätit gott båda dessa dagarna... Och när jag ställer mig på vågen igår står dn på 62,8 kg.. Och då får man inte gå i den tyngre klassen. Haha.. Så jag fick springa in och dricka en massa vatten och väga in med kläderna på. Jag kan tänka att jag var ganska ensam om det problemet igår på invägningen.. haha... Men det var ganska kul..
Kvällen spenderades med Nina, käkade lite och hon hade med favorit Laban.. :) Cirkus Möller hade premiär igår med och det är mitt absoluta favorit program..
Och natten blev precis som jag trodde, har inte sovit sedan 03,00. Bara slumrat till lite då och då... Känner mig ändå ganska pigg, men det är nerverna. Jag som ville vara pigg till i kväll, när vi ska ha tjejkväll.. Men jag får se om jag hinner vila något i dag. Eftersom jag ska ut i stan  i kväll hade jag tänkt sova där och mamma ska därmed vara hundvakt till mina små loppor. Så Kira och Kelly ska ha sovis hos Loke.. ;P
Nää nu ska jag försöka få i mig lite frukost och sen gå kisse rundan med hundarna.
Åååå vad jag är nervös, varför ustätter jag mig för detta..  Fick mina nya skor i går i alla fall.. Nog skönt att tävla i nya skor. Men det får gå..

Men som jag sagt innan. Bara jag är skadefri när tävlingen är slut är jag nöjd, men klart man vill vinna. Det vill man väl alltid.. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback