Äntligen är det Fredag.. :)

Veckorna går så grymt fort, det är Månadag och Fredag hela tiden. Och denna helgen lär ju som bekant bli ganska intensiv och lite stressig. Samling 07,15 i morgon bittit i Laholm, det är bara till att lägga sig i tid i dag så man orkar. Så roliga ska jag vara en Fredagkväll..
Håller på att dra ihop en liten återtäff med oss som gick på frisörlinjen och umgås och alla var sugna på att hänga på. Grymt kul. Sen om någon vecka planeras ett besök till Nina i Ronneby för lite festande kanske. Och kanske att man kan hinna se Karlskrona. Jag har hört att det ska vara en jättefint stad. Men jag har bara sett den nattetid och då inte så mycket av den.
Både jag och hundarna somnade så gott i gårkväll.. Och jag ville inte gå upp nu när klockan ringde. Men det är bara att ta sej i kragen. Det står 5 hästar i stallet som nog gärna vill komma ut och en kund kl 9 som nog gärna vill bli klippt.
Hundarna ska nog följa med på jobb i eftermiddag.. :)
Pia ska dessutom färga mitt hår idag, äntligen..:) Har världens utväxt, men är lite inne på att kanske göra det lite mörkare. Men vi får se, det slutar nog med att jag tar det ljust i alla fall. Jag trivs med att vara ett ljushuvud... :)

nää nu stallet, kisserunda med dogsen och sen jobb.. :)
Ha en trevligt helg, update kommer senare i dag när jag ska ner och hämta hem vårt manliga besök... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback