Helt underbart väder...

Eller inte, båda jag och hundarna avskyr detta slask och snöblandade regn.. Jag vill antingen ha riktig snö eller varmt.. Men jag klädde på både mej och hundarna regnkläder..



Kelly fick faktiskt sin overall på sig i dag..  rundan är bara öppna fält och det blåste rätt så bra..



Så det blev till att gå med två motsträviga råttor som jag fick dra efter mig i kopplet. Villken hemsk matte man är som drar ut sina stackars hundar i detta vädret...



Även hästarna åkte ut i morse.. Haha.. Kan jag vara ute och gå i vädret kan djuren också vara ute en stund. Men dom får väl komma in tidigare i dag..



Kira vaknade dock till på hemvägen då hon fick syn på massa fasaner. Hon är lite rolig för först står hon såhär och spanar efter dom, sen när hon inte ser dem så gör hon så här...



Ställer sig på bakbenen och spanar lite till.. Råttan..

Brottning igår. Har inte tränat på en vecka och det var riktigt skönt och det kändes jättebra.. Har dock lite träningsvärk idag..
Nu jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback