Fixardag i stallet

Igår hade vi bestämmt oss för att ha en heldag i stallet. Fixa paddocken, bygga klart uteboxarna och grilla.
Det blev en riktig höjdare. Nu har vi t.om. fått ett omklädningsrum med bord,stolar, klädskåp och kyl så man kan ha med sig lite förfriskningar upp.. :)




Min duktiga sambo...



Jag hann måla klart allt också, men jag hann inte ta bilder på det. men det ska jag göra på Söndag när vi ska fixa det sista finliret..



Vårt fina lilla ekipage..



Har vi världens bästa inhyrning eller?? :)



Grillad korv, kakor och god dricka.. Riktigt trevlig förmiddag...  Alla hjälptes åt..



Vi har fått en ny liten traktor- förare... :)



Snygg- Bettan i sitt fina svea täcke.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback