Tur på söderåsen..

Slutade lite tidigare idag och åkte direkt till stallet. Mamma och jag hade bestämmt oss för att åka upp til farfar och farmor på söderåsen och rid en längre runda.. Man blir så trött på runderna här hemma. Dessutom ville jag ha kuperad terräng.. Bra träning för både Bettan och Tess...




Vädret var helt perfekt för att rida och vi valde en runda som tog ca 1,5 time att rida... I vanliga fall gillar jag inte att bara skritta runt, men det är så annorlunda där i skogen. Man hör inga bilar, massa folk.. Bara hovklappret från hästarna och någon enstaka fågel..



Utsikten på sian ställen kan man inte klaga på...



Mamma och Tess njöt av utsikten..



Tror ni att vi galopperade ??? ;P



Två trötta hästar hemma igen... Avspolade och lite god kvälls mat..



Nu är även jag riktigt trött så det blir in i duschen, sen sängen.. Jobb 9,00 i morgon... Kanske stranden på hästarna och hundarna på kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback