Ösregn och 12 grader..

Då var semestern påbörjad och vi körde igår mot Tingsryd. Planen var att stanna en natt för att sedan fortsätta mot Öland. Mamma och jag skulle shoppa på Börjes var tanken, men ack så besviken jag blev. Inte alls så mycket saker som jag trodde. Blev en del saker till hundarna bara och flug medel till hästen.



Detta är vad jag har stirrat in i 18 mil och nu 12 mil till idag..:)



Såhär ser det ut när vi kör just nu..
Det regnade och blåste så mycket inatt att flera tält på campingen hade rasat och jag var vaken nästan hela natten för det regnade så mycket och blåste. Det hörs så mycket i en husvagn. Fast det var ganska mysigt. Jag tog fram en bra bok, öppnade fönstret så det drog lite kallt och tog båda hundarna och stoppade ner dem på varsin sidas om mej under täcket och myste. Kelly och Kira hatar som de flesta andra whippar regn och blåst och var mer än nöjda över at få ligga och mysa med matte under täcket och jag är glad att jag har mina små sängvärmare.. Ingen långpromenad blev det med tanke på vädret men jag hade som tur var packat ner regntäcke till mina hundar. Mamma hade inte gjort det till Loke så han fick låna ett av mina..

Måste bara säga så smidigt det är med mobilt bredband, sitta i bilen och surfa det är ju helt perfekt..!! Det är med andra ord inte jag som kör i dag. Tur är det för jag är ganska trött.. Men vi hoppas på sol på Öland.. :) Jag är ledig i alla fall.. Hoppas nu att Nina kommer upp i slutet av veckan.. Hade varit super kul. Festa på Öland är grymt kul..

Updatering kommer under veckan..

Ha det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback