Öland...





Ölandsbron..



Bad babes.. ;P



Pappa



Carro..



Kira och Kelly efter löpturen i morse..



Min fina Kira, med sitt nya fårskinn. Hon har ju en rymningssäker sele men den var så hård framme i kanten så jag köpte ett nackludd till hästar på Börjes i fårskinn och satte där. Mjukt och skönt..



Kelly uttrycker sitt missnöje när matte ska gå utan henne...



Vanlig frukost syn. Två små långnosar som tigger..
Man är så duktigt när man skaffar hund och sätter upp regler. Jag hade en regel om att hundarna inte får mat vid bordet, som synes har vi inte den reglen mer.. :)



När det inte fungerar att tigga från golvet har Kelly kommit på att om man hoppar upp i knäet så får man kanske något.. Och till 99% så fungerar det ju. Hon få väl ha någon fördel för att hon är liten..



Ni ser kanske att köttbulle paketet framför mamma är tomt? Gissa vem som har ätit dem?? Kan det var limpan som ligger i mammas knä?? :)

Nu på morgonen bev det en löprunda, igår hoppad jag över den för det regnade så mycket. Fick med mej både pappa och Johan. Sprang ca 4 km i dag bara. Som alla de andra rundorna så vann jag och Kelly lätt.. Så nu ska jag åka in till Borgholm och unna mej ett par nya löpar-tights :). ( Ett par till, köpte ett par andra igår med !!)
De andra badade i dag, men det är så jäkla kallt så jag ska nog köpa en tidning och lägga mej och läsa.

semestern fortsätter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback