Långe Jan..

Idag har Öland bjudit på bättre väder. Kanske inte så man ligger och solar men vi inget regn och kvällen nu är helt perfekt.. Vi har varit och tittat på Långe Jan, fyren på Ölands södra udde. Tydligen är det där man kollar flytt fåglar och sånt skit, ( Pia du hade nog trivst, massa fågelliv och fågelskådare med sina kikare.. HAHAHA..)








Fågellivet..



Långe Erik



Delar av utstikten från långe Jan..



Världens sötaste Caroline..



Pappa är ju alltid bäst... :)



Glass paus..



Joggingturen i morse vid 9 tiden..

Nu väntas lite mat, ugnsbakad falukorv och potatismos, min favorit speciellt eftersom farmor lagar den.. :)

Tänk vad vädret kan göra för ens humör?? Nu när solen skiner strålar mitt humör i kapp.. Har dock lite problem att koppla av, jag gillar att göra saker hela tiden, men man måste lära sig att slappna av.. Man kan inte stressa hela tiden..
Så nu ska jag fortsätta med min semester.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 @ 11:28:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Pia

Fåglarna kan man skita i! Det är ju killarna bakom kameran jag brukar spana i ;=)

Hoppas du har det bra, saknar dig!

2010-07-27 @ 23:26:16
Postat av: Pia

*in

2010-07-27 @ 23:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback