Klubbmästerskap i LC


08,30 packade vi in hundarna, burar, parasoller och massa isflaskor och körde till Forsbacka, Mörrum. Tog ca 2 timmar lite mer men det var jätte mysigt att bara sitta och prata med mamma och pappa. Vi skulle först inte åkt dit för jag/vi tyckte att det var för varmt. Men vi ändrade oss, tur var väl det... Jätte fint LC fält intill en Å så hundarna badade både före och efter sina lopp. Sen blötade vi handukar och la över hundarna. Dom blev svala jätte snabbt.
Dom sprang vars 1 lopp, man märkte att värmen tog hårt på dem. Dom var inte riktigt lika taggade som i vanliga fall.. Tog inga bilder för det gick så snabbt mellan våra lopp. Jätte bra arrangerat, allt beröm till alla funktionärerna och arrangörerna.. Verkligen bra jobbat.
Våra tre monster sprang bra tyckte jag, den som överraskade mest var nog Kelly som verkligen visade fram fötterna. Ska bli kul att se vad dom fick för poäng sen. Men jag tror nog att Kelly får bäst poäng av våra tre.'





Vi hade tre slagna hjältar i bagage-luckan på vägen hem, vi hann även med ett stopp på McDonalds.. Mmm..




Korten tagna med min mobil kamera, därav den kassa kvaliten. Och att jag fotade från baksätet.



Kelly Belly Bula.. :)


Kommentarer
Postat av: Jenny Hamberg

Whippetresultaten från KM ligger ute på forumet på whippetfolk.se. Loke var den av rea som hade bäst resultat igår. Han kom fyra av whipparna! :D

2010-07-05 @ 15:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback