Jobbigt..

.. Men inte föss oss, utanför mamma och pappa nu när mina tikar löper. Vi bor ju bara ca 500 m från varande. Vi går alltså samma runder och jag hälsar ju på rätt ofta. Loke har blivit helt galen, bara ylar och piper hela tiden. Trots att vi inte ens har gått förbi. Så nu äntligen har jag och mamma övertalat pappa att vi ska kasterar honom. Så det blir i september. Pappa har kört med argumentet att kastrerade hanar blir tjocka och lata. Pratade med veterinären om detta men det var inget dom tyckte. Möjligtvis att som blev lite mer matglada men det styr man ju själv. Jag tror det kommer bli jätte bra.. Han ska ju inte användas i avel i alla fall..
Nu måste jag dra till jobb för jag ska inom mamma och dem och stänga deras fönster så att grannarna slipper höra deras hundar hela dagen. Sen i kväll blir det nog en riktigt slappe dag. Funderar på att åka till stranden med hundarna om vädret håller i sig...

Ha en bra fredag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback