Hundbad och sol

Öland har visat sej från sin soligaste sida idag, Eftersom man har längtat så efter sol låg vi ute och pressade hela dagen till följd av att man nu är röd som en kräfta.. Men det är smällar man får ta när man har semester :) Vi har även varit och badat med hundarna, här är ett jättefint hundbad. Långrunt och ingen tång. Kira blev helt överlycklig när vi kom ner till vattnet.

I morse vaknade jag vid 7,30, konstigt att man inte kan sova när man har semester. Men det är väl alltid så att har man ingen tid man måste upp är det lättare att komma upp. Hur som helst, jag gick upp och drog på mej träningskläderna och tog fram hundarnas koppel. Kira hoppade piggt ner från sängen och ville hänga på. Jag kallade på Kelly som sömnigt tittar ut från täcket med sin nos för att snabbt dra in den igen och sova vidare. Tur man kan räkna med Kira. Pappa sov också så det var bara jag och Kira och Mp3 laddad med bra musik. Men det var riktigt skönt. Inget rensar huvudet som en joggingrunda. Sen lite frukost på det så hade man en toppen start på dagen.

Morgondagen ska förhoppningsvis bli lika fin och jag ska sola vidare, och ta min morgon joggingtur. Och i morgon ska pappa med, om jag så ska dra upp han ur sängen. Samma sak gäller Kelly. HUndarna ska ju springa i Norrköping om en vecka. WR träning och sedan en träning till veckan efter. Ska träffa uppfödar Inger och ha lite privat träning så vi kan ta licens på det med..

Nu ska jag ut och njuta av kvällen, Ölandsbron i skymmning är riktgit vacker. Ska ta bild och lägga in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback