Bilder..



Hundbadet igår..
Idag dugg regnar det så vi har varit inne i Borgholm och shoppat. Blev två nya träningsbyxor, inte helt fel..



Pappa efter att vi hade en liten brottnings match på gräset. Som man kan se så förlorade han, precis som på löpningen i morse.. :)



ölandsbron, utsikten från vårt tält..



Igår blev det ganska sent, en skön men kall kväll..

Nu sitter jag och Caroline i husvagnen medan de andra är och handlar.. Hundarna ligger gott i bilen. Kira är trött efter morgon löpningen och Kelly tog sovmorgon igen..
Tråkigt nog har Kira inte slutat löpa än.. Jag blir snart tokig på det.. Så tröttsamt att ta på/av tikskydd hela tiden. Dessutom har jag råkat glöma det en gång också så jag fick åka och köpa ett nytt. Men men shit happens..
Nu ska jag fixa lite lunch, i kväll blir det tacos och långrunda med hundarna. Tack och lov har dom inte fått några fästingar än.. Men Kira bet ihjäl en geting igår, jäkla tur att den inte stack henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback