Viltspår...

Har tagit en massa bilder från när vi spårade i lördags men jag har inte hunnit lägga in dem. Kira var duktig som vanligt. hon slarvade dock lite mer men jag tror det berodde på kylan. hon bara frös och ville in i bilen, kunde liksom in´te riktigt fokusera till 100%. Men hon tog sig till slutet i alla falla och hittae sin klöv. !! Hon blir helt galen när hon hittar den.. Haha.. tokhund.
Tråkigt när dom löper bara för jag och mamma kan inte gå några runder direkt, men jag har hängt på Pia och Tilda lite i stället och Nina med alla sina såklart!! Så hundarna har fått busa varje dag i alla fall.
Det började snöa här idag IGEN. Jag och Kira tycker det är mysigt medans Kelly hatar det. Hon vill helst ligga nerbäddad i soffan och bara precis gå ut och kissa, Men icke.. taskiga matte drar med henne ut ändå.
Har även köpt en overall till Kira nu. Lokes röda pyamas som han har växt ifrån. Superbra nu när man spårar och går lång runder i snön.

Nu sitter jag och väntar på att Pia ska ringa så vi kan gå en runda och låta hundarna busa i snön, jag hade ju semester i dag med.. :)

Bilder kommer i promise..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback