KIRA FYLLER 1 ÅR

Vad tiden går.. Grattis hälsar vi till de andra syskonen ur Klenod´s U-kull.

Klenod´s Urax "Emil"
Klenod´s Unni " Ida"




När jag var uppe hos Inger och tittade på henne för första gången..



Alla tre syskonen..



I mitt knä i bilen på vägen hem, stackas mamma fick köra hela vägen för jag kunde inte släppa henne...



rastningen på vägen hem, Halsbandet var inte populärt..


Husse träffade henne för fösrta gången när vi kom hem sent på kvällen.. Kelly åkte med i bilen och hämtade henne så de han bekanta sej på vägen hem..



Bättre att äta av stora syrrans matskål än sin egen..


Min lilla bebis..



Har blivit en stor vacker tjej..


Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefina bilder, så kul att se hur de växer :)

2010-01-19 @ 23:26:03
URL: http://jeldh.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Grattis lilla gulleKira hoppas vi ses på söndag

2010-01-20 @ 00:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback