Det kunde gått riktigt illa...

Jag har under en längre tid hostat jätte mycket under natten och på jobb. Orsaken visade sig nu vara att jag slarvat med min astma (som jag inte trodde jag hade mer) fått luftvägs -kattar(?) och pga av detta har jag kännt/känner mig helt slö och matt i hela kroppen. Jag fick i alla fall medeciner igår som jag var och hämtade ut. Såg fram emot att få sova en hel natt.. Men tji fick jag när jag råkade vara hemma hos mammaoch lämnade mina filmer tog ca  timme ( Måste ju ha något kul att titta på när jag ligger nerbäddad i soffan.
Men i alla fall kommer hem och ser att KIRA har tuggat upp hela min inhalator med bricanyl astma medecin. Ringer direkt till djursjukhuset och dom ber mig att vänta tills de ringt giftakuten. DE ringer tillbaka och frågar hur hon mår, ber mej ta puls genom telefonen till dem. Som tur var har hon fått i sig väldigt lite. Annars skulle hon ha kräkt, haft jättehäg puls och varit speedad. Då hade vi varit tvungna att komma in med henne direkt då det hade påfrestat hjärtat för mycket. Men loppan har mått bra och sovit gott hela natten. Så hon hade en jäkla tur.

Mindre tur hade jag som inte kunde börja ta min medecin än pga. av henne och jag har haft en helvetesnatt med hosta och andningsbesvär. Pga att mina luftvägar är för trånga får kroppen inte tillräkligt med syre för att syrasätta koppen och därför känner jag mig helt matt i kroppen. Hade hoppats att jag kunde jobba i dag men som det känns nu tror jag inte det.

Men men Kira mår bra det är huvudsaken.. Jag var såå rädd igår, min lilla loppa jag hade inte förlåtit mej själv om det hade hänt henne något. Nu ska hela köket röjas när hon ska vara själv hemma.







Kommentarer
Postat av: Julia

Hej. Tyvärr har jag inte tid att hjälpa till med andras bloggdesigner för tillfället. Jag har alldeles för mycket att göra som det är.

Kanske kan du testa dig fram själv. Det är så man lär sig. Tips på sidor är designadinblogg.se och tescho.se



Ha en fortsatt trevlig kväll.

2010-02-26 @ 00:25:42
URL: http://jeldh.blogg.se/
Postat av: Julia

Gå in på den här länken så ser du vilken kod det är smo ska bort och var den ligger.



http://designadinblogg.se/2009/november/lagg-in-sno-pa-din-blogg-variant-2.asp



Lycka till.

2010-02-26 @ 16:34:11
URL: http://jeldh.blogg.se/
Postat av: Julia

Toppen!

2010-02-28 @ 22:59:10
URL: http://jeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback