Nu börjar..

Vi komma igång med promenaderna ordentligt igen.. När snön kom blev jag lite lat och började släppa hundarna lösa och kasta boll mer för jag blev lite bekväm.. Men nu börjar vi komma på rätt spår igen. Det är inte bara för hundarnas del man går, det är lika mycket för min egen motions skull. Så idag blev det två långrunda. det var kallt men med rätt kläder är det skönt..



Dessa tre filurer fick följa med på promenadaden idag.. Kira, Kelly och Loke...



Loke spanar...



..utöver fälten...




Har varit en riktgit bra dag faktiskt, började dagen i stan med båda hundarna... När jag sen körde hem köpte jag med bullar hem till pappa och mej. Så fick vi lite tid att umgås, det är inte så ofta bara han och jag.. Sen tog jag som sagt alla tre hundarna och gick tunbyrundan. Sen jobba, sen kom farmor på fika. Fick middag hos mamma och nu har jag precis dragit med mamma på en runda till med hundana. Så lite städning innan Johan kommer sen ska jag slänga mej i soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback