Lekande lätt...

Alla har väl märkt att det är riktigt kallt ute nu. Och mina små råttor är inte jätte förtjusta i kylan. Snö går bra med inte is och blåst... Men man måste gå sina rundor i alla fall..
I Söndags var det också kallt men sol, så vi packade in hundarna i bilen, Loke fick också följa med och drog till Söderåsen.. Gick en ganska bra runda i skogen och där var mer snö än vi har här hemma. Hundarna kunde vara lösa hela runda, och som dom njöt. Förmodligen lika mycket som jag.. Det var så fint där och med det sällskapet kunde det inte bli annat än en perfekt söndag... :) Dessutom fick vi middag hos Farmor och Farfar, inte helt fel..



Lägg märke till att Kira är helt i luften..



och Kelly tyckte också att Johan är för seg med att kasta.. :)



och Loke tar också ett språng..


Så helgen gick fort, alldeles för fort. Men man säger ju att tiden går fort när man har roligt. Och just nu så flyter allt på så jäkla bra, så himmla lätt.. Och det är förmdligen för att man har träffat helt rätt.. Som sagt ett fel som blev rätt för mej.. :)

Nu ska jag ta min tvätt sen bege mig till stallet, ska kolla ny häst på lördag tror jag.. Mer info kommer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback