Jag börjar njuta....

av detta vädret, tro det eller ej... :)
att gå långrunda med hundarna är jätteskönt om man bara har mycket kläder på sig. Igår hämtade jag med Tilda när jag gick.. Kelly och hon hade jätte kul i snön när dom fick vara lösa på grusvägen...



Tre små råttor på promenad...
Sen var det ju Fredag idag och det innebär att hundarna får följa med på jobb på eftermiddagen.. Pia var då snäll och gick en bra runda med alla fyra (!) hundarna..



Efter promenade blev båda hundarna nerbäddade i fåtöljerna...



Det är så mysigt att ha med som på jobb, och dom ser inte ut att vantrivas direkt...
Nu är jobbe-dagen äntligen slut och en riktigt bra helg väntar... Ikväll ska jag och Johan bort till mamma och pappa en stund och sen i morgon ska jag bara göra precis vad jag känner för.. Förmodligen en riktigt långrunda med hundarna, kanske i skogen.

Nu på kvällen kom Caroline och vi gick bort till backarna med hundarna & pulkan... Jag kunde ha hundarna lösa och som dom sprang, och jagade puklan.. Haha.. Det var kallt, hög luft, mörkt och jätte mysigt.. Bara rulla runder i snön med dom och brottas lite med dom... Att man kan älska två små råttor så mycket...



Tja så blir det i mörker med en kass mobil kamera... :) Men det var skit härligt i alla fall. Thermobyxor, vantar, mössa och en varm jacka så njuter jag av vädret.. :) Skulle kunna vara ute ett tag till känner jag... :)

Idol ikväll, Jay rules...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback