Slussning..

Vi packade in oss i bilen och stryrde mot Sharpman. Som vanligt hade dom rea.!! Farmor och pappa köpte varsin Didriksson jacka, jag var först för snål men efter samtal med min andra hälft så investerade även jag i en Didriksson jacka.. Hallonröd med jättefina regnbyxor till. 1000:- fick man tyvärr lägga ut, men nu ska dom  väl hålla ett tag.



Vi packade in alla tre hundarna i halva bagageluckan.. :)



Jag satt bredvid Caroline som sjöng störiga sånger hela tiden. Mest "Skaka rumpa"..



Pappa hade vissa svårigheter att köra efter GPS.. Hahah..



Vi ställde in GPS:n på "vackraste vägen" villket ledde oss in på många mysiga små vägar. Vi fick korsa kanalen ganska många gånger. Eftre sharpman åkte vi till Berg och skulle kolla på slussarna..



Jag och Johan på väg till slussarna med fikan. ( Mina nya fina jacka som jag fick användning av direkt eftersom det såklart började regna när vi kom till slussarna..)



Fikapause vid slussarna.. Goa baguetter från Maxi..



Några båtar på väg upp i slussen..



Caroline var fotograf



Håkan och chockladfarbriken.. !! På vägen hem stannde vi till på Cloetta..



Farfar shoppade loss..



Pappa hade tydligen också handlat en del, för mycket att döma av mammas  min när hon kollar kvittot.. Haha.. Nää det var mest mamma som stoppade ner i den kassen..



Pappa i sin nya jacka och chocklad..

Semestern fortsätter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback