Hundbad

Idag är fösrta dagen med sol och värme. Jag började dagen med en löpar runda med Timmi, sen en synundersökning och fick nya linser inne i Motala. Sen shoppade jag ett par snygga sandaler.
Resten av familjen kom också in till Motala och så gick vi ner till hamnen. Övriga tog en glass men jag och Johan valde att lyxa till det lite och käka lunch ute på en resturang i hamnen. Jag åt nog världens godaste veggo-hamburgare med pommes och stort sallads bord..
Sen hem och hämtade hundarna, klart dom skulle bada i dag när det var varmt. Måste bara säga så dåligt det är med hundbad i Motala. Man får inte ha med hundar någonstan på Varamon stranden.
Men här är jätte fint att bada och jätte fin strand. Jag fick ju bada med hundarna..









Flexikopplet fungerade utmäkt när man badad med Kira..



Kelly badkrukan



Vi gick hem och lämnade hundarna och gick ner på stranden igen för att få lite sol..



Stranden är så jäkla fin här och vattnet, ingen tång eller stenar och klart sötvatten.. Helt perfekt..






Carro är den som är brunast av oss alla tror jag..

Ikväll kommer kicki och Thomas ner och ska grilla med oss och jag lägga mej och vila ett tag, gud vad jag älskar att ha semester.. :)

Semestern forstsätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback