Full fart..

Just nu känns det som att livet går i 120 km/timmen... Mycket som ska hinnas på lite tid. Men samtidigt är det kul.
Husvagenen är såld, åkte igår. Det känns faktiskt helt ok.
Kira bröt dock en klo igår, det blödde jättemycket och jag blev lite smått panikslagen och hade jag varit ensam hade nog åkt in till djusjukhuset direkt. Hon bröt den ända inne vid tån så pulpa och allt är bort. Fick dock stopp på blödanden och hon fick sova med bandage och plastpåse runt så hon inte skulle blöda ner någonstans.
Har dock varit uppe hos maria på rycketofa och handlat klisterbandage och jodopax spray som jag ska rengöra det med. Det set faktiskt fint ut i dag, så nu gäller det bara att hålla det rent. Men hon vill inte gå på benet men det är kanske inte så konstigt. Tur att det inte var utställning denna helgen.

Igår blev det ÄNTLIGEN stubb på åkern utanför stallet, gissa om jag bara var tvungen att ta Bettan en runda.. Carro hängde med på Flisa och sen kom Karolina också, riktigt mysigt..:)



Min älskade Bettan..



Bettan och Flisa i full galopp...







Världens goaste mule.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback