Badning..

Eftresom jag har låtit mamma passa hundarna två nätter har hon gått och blivit helt förälskad i Kelly, till följd av att i natt när jag sov hemma hade jag bara en hund hos mig i min säng, Kira.. Kelly skulle ligga hos mamma och pappa.. Jäkla hunda så trofast var hon.. Haha.. Känns lite tomt utan henne i sängen men samtidigt så känns det så jäkla gott att hon trivs så bra här. Kira får dock ingen ro när inte jag är hemma. Hon är efter mig hela tiden så hon har legat på mej i natt, men det är så mysigt.
Idag har det varit hundarna för hela slanten, långrunda på morgonen 1 timme. Hämtade upp Pias Tilda också så jag gick med 4 whippar och pappa.. Jätteskönt att ha dom ordentligt rastade. Tyvärr under rundan rullade sig Kelly i något dött så det var rakt ner i duschen för henne när vi kom hem. Så nu luktar hon riktigt gott, tog mitt nya schampo och inpackning på henne.. Så len hon blev...:)
Nu blir det jobb och sen i kväll ska vi ha hårfixning på salongen... Sen är det snart helg.. :) Karoline kommer på fredag så det ska bli riktigt mysigt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback