1,5 mils cykling..

Igår morse hade jag turen att Tommy, en av mina föräldrars vänner kom och hälsade på med familj, och han var pigg på att springa med mej på morgonen. Han är dock mycket mer tränad än vad jag är märkte jag. Vi sprang min vanliga runda på ca 5 km. Skillnaden är att jag oftast spinger själv eller med pappa och det är alltid jag som får dra och peppa. Nu drog Tommy, hn körde rundan i olika intervaller och skrek på mej att jag visst orkade mer.. Och visst orkade jag lite till då.. ;P Men benen var ganska möra.
Så efter duschen så kommer pappa och säger att vi ska cykla till slussarna som är ca 7 km bort och det dugg regnande. Sagt och gjort vi trampade på och hade med oss fika..



Vi hade faktiskt uppehåll när vi väl kom till slussarna. Det är helt fantastiks att man har kommit på detta sätt att flytta båtar från en sjö till en annan, men jag börjar bli LITE trött på att se dem nu.. Haha..



Jag och lillsyrran



Det började ösregn så vi fick ta skydd under en tunnel..



Det flöt när vi kom tillbaka till campingen..



Pappa hade pool i sitt tält..






Så vi spelade spel, detta spele är skitkul...


Nu ska jag ta ut mina små hundar på en cykelrunda, ingen springning i dag för jag har ont i halsen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback