Tillskott i familjen..

Tja.. jag är egentligen en Hund och Häst människa ända ut i fingerspetsarna, men jag hade inte hjärta att kasta ut denna söta lilla kille som förmodligen kastats ut nu när sommaren är slut. När vi kom till husvagnen kom han först på kvällen och tiggde mat, ganska rädd men jätte hungrig, så jag gav honom lite hundmat.
Helgen efter sov han i förtätet och lämmnade inte oss. Både mitt och Johans samvete sa att vi kan inte lämmna honom. Han får följa med hem.

Så välkommen till familjen hittekatten CHILLI.







(åkte direkt och kollade om han var chippad hos veterinären men det var han inte, så dom passade jag även på att kasterar honom, inga oönskade kattbebisar här inte.. )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt söt gud va fint tecknad han är!

Pia

2009-09-10 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback