Sofiero..

Igår ställde vi ut Kira på Sofiero. Där var fyra tikvalpar i hennes klass och det var upföddar Inger som visade henne. Hon kom på Tredje plats utan HP. Men hon fick bra kritik. Anledningen till den inte fullt så smickrande placeringen var helt enkelt att hon ville inte gå med Inger, hon ville till sin matte.. !! Så det var ju ganska svårt att bedömma en hund som gick på två ben och konstant sprang och klöktes för hon drog i kopplet.. =) Tur man inte tar det på så stor allvar ialla fall. Hon fick ingen utskällning Kira bus mus. Huvudsaken sa vi var att hon är glad och nyfiken. Och det är hon.
Nu sitter jag här ännu en tidig morgon och ska hoppa in i duschen innan vi ska till Laröd och ställa ut.
Körde från Röstånga kl 05,50 det känns nu två dagar på rad..
Hoppas på lika fint väder i dag som igår.


( Dessutom tappade jag mitt täcke till Kira på sofiero utställningen, kanske vid whippe ringer, ett svart med vitt ludd. Är det någon som har sett det eller kanske tagit det skulle jag bli jätte glad om jag fick tillbaka det. Det är sytt efter en vinthund och passar bara en liten whippet. )


Bilder kommer nog i kväll.. Loke ska också ställas i dag förresten.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback