Ingen förbättring..

Fortfarande feber 39,4 grader och jätte slö och trött.. Blev lite glad när hon åt lite färskmat i morse, men den lyckan var kort för hon spydde upp allt nästan 10 minuter efter inkl. antibiotika tabletten antar jag som hon fick med i fodret. Men Johan är och hämtar ut receptet. Vatten lyckas jag dock få i henne rätt så lätt. Försökt även med lite glass, men hon vill helt enkelt inte äta.
Om hon fortsätter kräka upp allt får jag nog ringa dom igen och höra vad som ska göras...
Åååå vad jag hatar se henne ligga och se helt bedrövlig ut..
Sen är Kelly också dålig... börjat hosta precis som Kira, så hoppas hoppas att hon inte också får feber och ska behöva må så dåligt...

Jag ska i alla fall och rida i Burces skog idag, så hundarna får vara ensamm ca 2-3 timmar idag.. Det får dom klarar...
Typiskt dessutom att det ska vara jätte fint väder idag och mina stackars hundar får inte gå lång runda...

Kommentarer
Postat av: Oscar

Usch vad otäckt det låter! Hoppas att du snart blir frisk!

2009-11-21 @ 19:27:35
URL: http://whipparna.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Men fyyy. Lilla hjärtat då!! Hoppas verkligen att hon kryar på sig alldeles snart och att hon inte smittar "syrran"! Fortsätt och skriva så vi får veta hur det är med henne!! Kram till er alla och krya på er!

2009-11-22 @ 17:06:08
URL: http://lisabellawhippets.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback