Ingen kul natt...


Kelly har varit jätte oroliga hela natten, hoppat upp och ner från sängen och vandrat runder i lägenheten. Jag gick ut med henne vid 04,00 men hon gjorde inget, sommnade om, gick ca 30 min ut igen men inget kom... Sommnade om 1 timme sen ut igen. Gick en lite längre runda kl 05,46 då äntligen kunnde hon bajsa.
Hon har förmodligen haft ont i magen hela natten, av vad vet jag dock inte. Hon har inte ätit något konstigt / annorlunda vad jag vet.. Men nu mår hon jätte bra igen, dock är hon också väldigt trött efter en ganska sömnlös natt...





Man blir ju helt slut efter en sådan natt....




Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

Krya på dig Kelly!



Zinny ska stå ute på foder till sommaren ungefär, jag ska flytta upp till min hemstad östersund själv och vet inte än om jag kommer kunna ta med henne. Att stå som ensam student kommer kanske bli tufft nog.. Men vi får se!

Det känns dumt att transportera henne så långt med om hon har det bra här nere! helt ego får man ju inte vara..

2009-03-12 @ 08:46:42
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

Och jag hjälper dig gärna med en ny design, maila bilderna du vill ha med bara,plus eventuella färger och annat som önskas. Jag har en rätt bra tanke kring hur det skulle kunna se ut!

2009-03-12 @ 09:15:08
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: Linda Q

åh, jobbigt, man blir ju helt nervös när inte djuren mår bra

2009-03-12 @ 17:08:09
URL: http://themakeupartist.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback