Bilder från Katrineholm...



VIllken helt underbar hund vi har hämtat... =) Så tuff och framåt...

Resan gick jätte bra hon satt i mitt knä hela tiden och gnällde inte en enda gång... !! Vi fick stanna två kisse pauser men hon måste ha en bra blåsa för hon kissade inte en enda gång på vägen hem


Här kommer bilder från igår... Jag säger bara, den hanen som är kvar till salu, bland det sötaste jag sett... =)






Hela syskon skaran





Klenods Urax och Klenods Umbra





Klenods Urax kallad Emil, Han är ju bara föör söt....♥ en riktig liten klump...




Kira i mitt knä på köksgolvet...








Körningen dit och hem gick bra.. vi passerade Vättern, så fint där är uppe...





Mamma körde hela vägen hem med ett stopp på Brahhus för en fika.. =)






och Kira låg så fint i mitt knä..





Hon försökte ta mammas kaffe, Inte så bra för små valpmagar kanske... =)






Hon satt och stirrade och undrade säkert vad jag var för en konstig typ... !






Kissepaus med mamma, men varför ska man ha såå dumt halsband på sej?? Det bara kliar...




Hem färden tog ca 5 timmar och jag var trött när jag kom hem men
inte Kira...
Forts följer....



Tack igen Inger och Görsan på klenods kennel för att just vi fick henne...













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback