Snart på väg hem..

Torsdag styr vi bilen hem mot Skåne igen.. Vi har haft en helt underbar semester.. Både jag och hundarna.. =9
En massa bad och sol, minst 25 grader varje dag så då har man legat på stranden..
Lc träning på söndag hoppas jag om det inte blir för varmt i Sjöbo.. Hoppas Kelly ska springa sina två sista licenslopp och bli godkänd...
På semster har jag nu kommit på att båda min hundar HATAR att bada.. Medans mammas badar mer än gärna..

Vi har också varit i Norrköping och provat Whippetrace med Kiras uppfödare Inger.. Skit kul.. och trevligt att träffa alla..

Hörs när vi kommer hem..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kul! Vi är tyvärr i Göteborg på fest i helgen så vi kan inte komma till LC:n :-( Men vi ska ha Whippetträffen 11/7. Var vet jag inte än. Det kommer mail. Välkomna hem!

2009-07-02 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback