Ny Laptop

Julen har varit helt underbar, vi firade hos farmor och farfar på söderåsen med min familj och massa god mat. Hundarna fick dock fira julen hemma själv då mina två löper och då är det inte så kul att ta med dem hem till någon annan. Men jag hade köpt en massa godsaker till dem som dom fick innan vi åkte.
Fick jättefina julklappar, ett par gore tex kängor som jag behövde när jag ska ut med hundarna och spårar, ny vinter jacka från everest av min kära sambo. Sen unnade jag mej själv en laptop idag.. !!! Har alltid velat ha en men aldrig unna mej en så i dag small det.

Hoppas alla har haft en bra jul, nu väntar bara nyår. Kanske inte så kul för alla hundägare men tack och lov bryr sig inte mina hundar alls. Men jag ska ändå fira hemma med familjen.

GOD FORTSÄTTNING...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Så härligt! Grattis till laptopen! Kram /J

2009-12-26 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback