Långpromenad på söderåsen.

långpromenad med Karolina igår, gick en del av skåne leden som tog ca 1 timme och 30 minuter. Hundarna kunde vara lösa hela rundan.
Nu när jag har haft semster har hundarna fått jobba järnet i alla fall, spårat ca 3 dagar i veckan, långpromenad minst 1 timme varje dag och bus med Ninas hundarn. Musklerna börjar komma riktigt fint igen efter kennel hostan.
Nu ska jag och Nina till Bruces skog och rasta va hundarna ordentligt innan smällande. Inte för att mina är rädda ett dugg men ändå. Bättre om de är trötta.
Sen kommer hela tjocka släkten och jag ska bjuda på middag..!!=)

Bilder från söderåsen, villken natur där finns, Allt var täckt av frost igår. Såg ut som ett vykort.









Mina små älsklingar..

Gott nytt år till alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback