Rallylydnad och spår.

Igår åkte vi till Åsen för att träna lite rallylydnad och spår med hundarna och ha lite social träning. Det var kul för Kira då det var tre andra valpar i hennes ålder.
Hade inte med mej kameran, så tyvärr inga bilder.
Men nästa Onsdag ska jag och Kira pröva på viltspår.. Det ska bli riktigt kul.. Hon var duktig i går på ett vanligt spår.
Kelly var lite off och hade sååå mycket annat hon skulle hålla koll på så hon kunde inte träna något alls. Efter 15 minuters försök när hon inte ens kunde sitta ner, då ger jag upp.. !!

Ha en bra Onsdag..

Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

Hej!

jag har ju haft Zinny utlånad till en fodervärd, som skulle ha köpt henne nu. Men så skulle de köpa hus istället och kunde inte köpa både och, så nu måste jag hitta ett annat hem till henne. Har eventuellt hittat en nu men tydligen har förra ägaren inte gjort rätt med papperen så nu måste jag fixa det med. Och drar denna sig ur måste jag ta upp henne (vilket jag tror skulle vara jätteroligt, men det krävs otroligt mycket både ekonomiskt och tidsmässigt så det kommer isf bli väldigt tufft!)

2009-08-26 @ 22:03:35
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback