Underbara sol


Vår dag i bilder...




Vi vaknade vid 8,30





Gick ut i trädgården vid 10,00




Åt upp alla blommor




Busade med Kelly







Tuggat pinne



Mer bus



VÅR FINA LILLA KIRA




Hade Kira fått bestämma hade hon varit i trädgården hela dan, men tre timmar fick räcka... Mellan allt bus och pinne tuggande har vi gått två måndre rundor, träffat mamma med Loke och sovit lite middag...
Nu ska hundarna vara hemma 30 min själv innan mamma kommer och hämtar dem..

Igår var dom hemma sjäv 45 minuter, det gick jätte bra. Grannarna hade inte hört dem. Man får passa på att gå när dom sover och är trötta..

Nu ska jag leka lite till med terroristerna innan jag ska på jobb... Så kanske Kira är trött när jag ska gå.. =)


HA EN UNDERBRA DAG I DET SKÖNA VÄDRET.... I KVÄLL BLIR DET STALLET OCH RIDNING FÖR MIN DEL.
BETTAN OCH JAG SKA TÄVLA PÅ SÖNDAG...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback