Tack..

Tack alla för att ni bara finns där, speciellt Gunnel som följde med mej, du är bäst...
Har knappt sovit i natt och kan inte tänka på något annat. Jag hår med en stor klump i halsen och kännder mig gråtfärdig hela tiden.
Det ser fel ut i hagen nu.. Där SKA gå två bruna och en vit.. Inte bara en brun och en vit... Där ska gå en halta Lotta som alltid kommer fram och hälsa när man går in i hagen.. Jag tror det kommer dröja länge inna jag ens kan prata om detta utan att tårarna börja rinna,  Jag hoppas att hon har det bra och att hon inte har ont mer och att jag kan minns allt det roliga med henne i stället för just denna dagen, som jag skrev inna jag ser bara hennes huvud i boxen när jag går därifrån.. hur jag kramde henne hårt och tänkte på att det skulle vara sista gången, att ta föväl är det värsta som finns, även om det var det bästa så äe jag lika ledsen i dag som igår..
Jag brukar vara stark men i går var jag helt slut mental, jag åt inget på hela dagen och gick som i min egen bubbla... kännde att jag knappt kunnde stå på benen och var frånvarande, jeg ber om ursäkt till Pia på jobb, men hade jag berätta för dej vad som hade hänt hade jag inte kunnat jobba igår, förlåt förlåt...
hoppas att jag ska känna mej lite piggare men jag har knappt sovit bara drömt och drömt... Men jag ångrar inget, det var rätt jag ska bara vänja mej och känna mej stolt,
För jag tog mitt ansvar som djurägare och alla som har djur ska gå igenom detta, men detta var min första gågn och jag åker aldrig mer iväg med något djur, det lämmnar jag till någon annan..

Detta är egentligen Kellys blogg, men hon mår bra och löper fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback